تحولات جدید در فلسظین

نظامیان رژیم صهیونیستی در ۱ دی ماه به شهر طوباس یورش بردند که در نتیجه این اقدام، نیروهای مقاومت به درگیری مسلحانه با اشغالگران پرداختند.

نیروهای اسرائیلی ساعاتی بعد به روستای برطعه در شمال کرانه باختری یورش بردند و با ساکنان این روستا درگیر شدند. در جریان درگیری میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینی‌ها، سه تن از اهالی این روستا زخمی شدند.

علاوه بر این منطق، اردوگاه نور شمس در طولکرم نیز شاهد یورش نظامیان اسرائیلی بوده است. بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی، خیابان‌ها و زیرساخت‌های این اردوگاه را تخریب کردند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز گذشته به شهر جنین و اردوگاه آن یورش بردند و درگیری شدیدی میان آنها و نظامیان اسرائیلی به وقوع پیوست. در جریان این درگیری، صهیونیست‌ها اقدام به شلیک منور در آسمان مناطقی در جنین کرده و تک‌تیراندازان اسرائیلی بر روی پشت بام منازل فلسطینی‌ها مستقر شدند.

پس از عقب نشینی صهیونیست‌ها از این مناطق، باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تاکنون، ۴۶ خبرنگار و ۲۶۰ کودک را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است. همچنین از هفتم اکتبر تاکنون، نزدیک به ۴۷۰۰ فلسطینی در کرانه باختری توسط نظامیان اسرائیلی زخمی شدند

شاید مطالب زیر نیز مورد توجه شما باشد نوشته های دیگر نویسنده

دیدگاه خود را بیان نمایید